niedziela, 20 marca 2016

Międzynarodowy Dzień Szczęścia

Według definicji szczęście jest emocją, spowodowaną doświadczeniami ocenianymi przez przedmiot jako pozytywne.
Odkąd pamiętam szukałam szczęścia. Zawsze znajdowało się ono na pierwszym miejscu listy, jaka chcę być, gdy dorosnę. W przyszłości. Wyobrażałam je sobie w postaci odwzajemnionej miłości, w dobrej pracy, domu z ogrodem. Ciągle za czymś biegłam i ciągle czegoś szukałam. I tylko momentami czułam się szczęśliwa - a później na nowo szukałam tego uczucia.





Natknęłam się dziś na obrazek z takim pytaniem u koleżanki na profilu fb. Dzisiaj odpowiedź była prosta - "Nie muszę zamykać oczu, by je widzieć". Dziś moje szczęście ma ponad 5 miesięcy i podbija moje serce na nowo każdego dnia. Każdym uśmiechem, spojrzeniem. Każdą nową umiejętnością.
Dziś z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że jestem szczęśliwa, mimo że czasem bywa trudno.

Szczęścia nie da się kupić, ale można je po prostu urodzić.

Samych szczęśliwych chwil Wam życzę!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz